.

.

niedziela, 18 stycznia 2015

Kubuś Puchatek, Kubuś...

Dzisiaj jest Święto :) Niedziela, Dzień Kubusia Puchatka :)
Czytałam książki o tym kochanym Misiu wiele razy. Fanką jestem jego wierną i pozostanę, tym bardziej, że mam teraz Patusię, którą poznam z tym przesympatycznym zwierzakiem jak najszybciej.
Jestem dorosła, wiem. Nawet tak trochę bardziej niż dorosła ;) Nigdy jednak nie chcę zagubić dziecka, które zawsze we mnie pozostanie. Grunt to się nie zatracić w rzeczywistości. Dorosłość jest trudna...
Każdy dzień przynosi nam nowe wyzwania, często problemy niestety. Wiem, że muszę sobie poradzić, jestem mamą, która jest odpowiedzialna za swoje dziecko. Chcę zapewnić jej wszystko co najlepsze. Przede wszystkim jednak chcę, by miała dom pełen miłości, czułości, w którym wszyscy są dla siebie ważni.
Bo to jest istota szczęśliwego dzieciństwa. No i książki...
Książki od dziecka przenoszą mnie w inny świat. Czytając pobudzam swoją wyobraźnię, pozwalam sobie na więcej. Będzie tak jak tylko chcę. Nic mnie nie ogranicza.

Bardzo chcę, aby Maleńka pokochała książki i tego kochanego Misia o małym rozumku, bo wbrew pozorom cytaty z Kubusia Puchatka są bardzo mądre :)

" Jeśli dożyjesz stu lat, to ja chcę żyć sto lat minus jeden dzień, żebym nigdy nie musiał żyć bez Ciebie."


" - Puchatku? 
- Tak Prosiaczku?
- Nic - powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę.
- Chciałem się tylko upewnić, że jesteś. "


" To nie jest bałagan, tylko bardzo skomplikowany porządek - tłumaczył Puchatek Tygryskowi, który szukał czegoś w szafce."


" - A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś ściskając Misiowi łapkę. - Co wtedy?
  - Nic wielkiego - zapewnił Go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. 
    Kiedy się kogoś kocha to ten ktoś nigdy nie znika, tylko siedzi gdzieś i czeka na Ciebie."


" Wiesz Prosiaczku...miłość jest wtedy...kiedy kogoś lubimy...za bardzo."

Kochajmy więc małego puchatego Misia, to miło zapoznać własne dziecko z kimś, kto też był na nas bardzo ważny w dzieciństwie :) I czytajmy Kochani, bo to właśnie od nas nauczą się tego nasze Pociechy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz